Ik had lente vandaag

Ik had lente vandaag. Samen met Henk, Rinke, Riekje, Jip, Hanna, Nisse, Elske en Neeltje. Doe mij daar maar meer van.

20120311-230029.jpg

20120311-230119.jpg

20120311-230422.jpg

20120311-230921.jpg

20120311-232312.jpg

20120311-233002.jpg

20120311-233037.jpg

Hanna had na vijf minuten al een natte sok, maar dat mocht de pret niet drukken, want het was lente jongens, lente. Kijk, dat meneertje achter mij met zijn rollator, die had ook lente. Duwde vlak nadat deze foto gemaakt werd zijn rollator het water in, want hee, lente, who needs a rollator als het lente is, hup kievitseieren zoeken! Een lentedansje doen!

 

15 reacties

Opgeslagen onder Uncategorized

15 Reacties op “Ik had lente vandaag

  1. HNK

    Volgens mij ben ik daar een paar weken geleden nog voorbij geschaatst! Prachtige foto’s van een mooie dag!

  2. O, het was bij jullie ook al zo fijn! Heerlijk hè! Van mij mag het wel even zo blijven.

  3. Ha, een log als een Hendrik Marsman gedicht!
    Wij hadden ook lente vandaag. Met volle teugen van genoten.

  4. Novy

    Ik had ook lente. En vandaag heb ik ook lente en komend weekend, dan hebben we ook lente!

  5. Ja, lente. Worden we volgens mij allemaal blij van. Houden dus, deze lente!

  6. En? Veel eieren gevonden?
    Heerlijk, die lente. Natte sokken horen daarbij.

  7. Limoentje

    Ik geniet van jullie lente!

  8. En ik zie een zomerjurkje en heel roze benen. Wat is de lente toch fijn!

  9. ooooooo, wat heerlijk, mooi, mooi, mooi

  10. We zaten er allemaal op te wachten, denk ik. Wij hebben het weekeinde aan zee doorgebracht en hebben enkele mooie wandelingen op het strand kunnen maken, met het zicht op een blauwe hemel en zomers gevoel van deugd doende zonnestraaltjes.

  11. Wat een mooi gebied zeg.
    En ja, lente, heerlijk!

  12. Rollator? …wat een zoekplaatje. Weet je zeker dat ie bij het afdrukken niet al te water was gegaan? Tja, brilletje kwijt. Heb hard gelachen om je comment op novy’s logje.

  13. Leuk stuk, en geweldige foto’s. Wat een hipheid, jullie lijken zo uit een magazine weggelopen :)

Geef een reactie

