Het vieste meisje van de wereld

Het is eigenlijk een soort van vingerverven hè, dat Drawsomething. Met je wijsvinger teken je op het scherm van je iPad of mobiel tot je een balkonscene hebt, een dierentuin, Lady Gaga. Maar voor sommigen is dat niet genoeg, die willen gewoon het gevoel van verf aan hun vingers. Verf aan hun handen. Verf op hun armen. Verf in hun haar. Of niet, Neeltje?

‘Hee,’ hoorden we haar mompelen, ‘nu zijn mijn waterpokken weg!’. Vijf lagen verf er over en je ziet er niets meer van!

20120305-153510.jpg

20120305-153527.jpg

20120305-153543.jpg

20120305-153610.jpg

20120305-153625.jpg

20120305-153646.jpg

20120305-153718.jpg

20120305-153808.jpg

20120305-153821.jpg

29 reacties

Opgeslagen onder Uncategorized

29 Reacties op “Het vieste meisje van de wereld

  1. Whahahahaaa, wat een kind. Heb haar gemist vandaag….

  2. José

    Ik moet meteen aan Floddertje denken, daar word ik ook zo vrolijk van!

  3. Hihi,,, wat een ramp voor mama dat vinger verven! En sanneke bedankt voor de nieuwe verslaving. Ik zit nu ook continu op draw something…. Zo verslavend! Mijn bommetjes zijn alleen bijna op.. en ik heb niet genoeg muntjes om ze te kopen, wat gaat er nu gebeuren?

  4. Dacht dat dit over jou ging.

  5. Wat een lekker wijffie is ze toch! Mooie foto’s, San!

  6. En dan spoelt alle kleur door het putje weg!
    Ze is in ieder geval lekker bezig geweest.

  7. Oooh! Ik wil ook tot mijn ellebogen in de verf! Zalig! :D

  8. Limoentje

    Mooi kiend! En mooie mams die dat allemaal prima vindt!
    Kunstenaar in de dop ;)

  9. Elisabeth

    Geweldig dat vinger verven, en dan nog zo leuk in beeld gebracht. Super

  10. Die verfklodders in d’r haar… smelt!

  11. Jaah, wat is er nu lekkerder dan jezelf zo vies mogelijk maken!

  12. Heerlijk! Ook wel herkenbaar, dit weekend maar weer eens door wat oude fotoalbums heen.

  13. Wat een stilleven:
    Die loerende poes
    vingertjes schoonvegen
    Neeltjes blik

  14. cath

    Waaaaahhhh! Sorry Nisse, ik drukte per ongeluk op het verkeerde knopje bij DrawSome. Nu heb je helemaal geen tekening :(
    Het woord was spin, haha
    nieuwe poging? muskus

  15. Pingback: Vingerverven « evalueert

  16. de meisje mag noch viezer worden

  17. Amalia Alexia en Ariane mogen ook onder de verf

Geef een reactie

