Het polkadotje

20120220-084900.jpg

20120220-084910.jpg

14 reacties

Opgeslagen onder Uncategorized

14 Reacties op “Het polkadotje

  1. Ach poppie…:)
    Zo’n meisje had ik ook, pas.

  2. Och ‘ t arme meiske! Wat een boel vlekjes. Beterschap.

  3. En nog steeds een heerlijk meisje, hè! Heeft ze er veel last van?

    • sanneke

      Ze is er hangerig van. Die rotdingen zitten echt overal, dus wil ze niet graag eten, dat doet zeer, plassen idem dito. Maar nog steeds een schatje, ook onder de lelijke blazen en vlekken.

  4. Och toch, doet me denken aan toen oudste het had. Ze kon haar luier niet eens meer verdragen! Beterschap voor Neel!

  5. Mij is wel eens verteld dat als je in je kindertijd milde waterpokken krijgt, je later kans hebt op nog een uitbraak maar dat die kans heel klein is als je als kind al een flinke pokkenbui gehad hebt. Is Neel misschien toch in het voordeel, al lijkt het nu nog even niet zo. Beterschap!

  6. Nicolet

    Arm Polkadotje, slaapt ze nog een beetje? Ik hoop dat ze er snel vanaf is. Hier vorig jaar tijdens onze eerste kampeervakantie een polkadotje in de tent, die niet meer slapen kon door alle pokjes in de nek en haren. Beterschap Neeltje

    • sanneke

      Oeh, gruwel, op vakantie! Afgelopen nacht heeft ze heel goed geslapen, de nacht er voor heel slecht.

      • Nicolet

        Waarschijnlijk destijds wel meer kinderen op de camping besmet. We waren er al een week en er werd driftig samengespeeld. We zijn naar huis gegaan, het was echt sneu zo’n jongetje dat elke keer als hij zich in zijn slaap omdraaiende ging kermen van de pijn. Was moeilijk te troosten. Gelukkig trok het eenmaal thuis redelijk vlot weg. Maar beter als kind flink de waterpokken dan als volwassene. Wat dat betreft ben ik wel blij dat hij ze gehad heeft.

      • Nicolet

        Ik hoop dat jullie polkadotje ook snel weer beter is.

  7. Weet je dat waterpokken hier helemaal niet voorkomen? Ik vraag me af of de kinderen er tegen worden ingeent of dat het gewoon niet voorkomt? Ik ben in ieder geval heel blij dat mijn kindjes het (nog) niet gehad hebben, als ik dat zo lees.

  8. Arme Neel, ze ligt daar wel heel lief op haar schapenvachtje!

Geef een reactie

