Spagaat

Mijn dochter oefent de spagaat. Heel goed, ze kan maar beter voorbereid zijn op de toekomst. Ik heb er veel profijt van dat ik ‘m vroeger oefende, anders was de spagaat waar ik regelmatig in zit door de combinatie ‘gezin-les geven-ouderavonden draaien-vergaderen op de meest onhandige tijdstippen-huishouden-sporten-loslopende projecten-sociaal leven’ me nog wel eens zwaar gevallen denk ik.

Tip van Neeltje: ook in spagaat is het mogelijk te ontspannen. Steek je duim in je mond, draai een haarlok om je vingers en je voelt jezelf tot rust komen. Aanvulling van mij: een logje schrijven werkt ook goed. Zennnn.

20120215-092628.jpg

20120215-092655.jpg

11 reacties

Opgeslagen onder Uncategorized

11 Reacties op “Spagaat

  1. Mooi zo, met die houten vloer!

  2. aisa

    Lief! Al is het een split, en geen spagaat..

  3. Tienke

    Weer zo’n diepe kinderwijsheid waar een mindfulnesscursus/psycholoog/therapeut ‘een puntje aan kan zuigen’ (letterlijk&figuurlijk :) Zo heb ik er ook nog wel een paar die me bijblijven en soms zelfs beter helpen dan een heel boek. Mooi Sanneke!

  4. Hmm.
    Dat kon ik vroeger ook.
    De split en spagaat.
    Ik denk dat ik nu wat botten breek als ik t probeer. :)

    (love de maillot)

  5. Ach schatje toch! <3 Neeltje.
    Ik moet ineens denken aan een mopje. Maar ik weet niet meer hoe die gaat.
    Iets met White Beans en wiedbains. Nja.

  6. @aisa/Sanneke. Hoezo, daar kon je je verhaal toch ook best aan ophangen. ’t rijmt in elk geval als een tierelier:
    ‘De split waar ik regelmatig in zit’ ;-)
    Mooi meisje hoor.

  7. Ach wat een scheet is het. Heerlijk dat duimpie.
    Ze komt verder in de splagit (nee, dit is helemaal geen raar woord) dan ik ooit geweest ben!

Geef een reactie

