Warme give-away voor nieuwbakken moeders

Wie wat bewaart heeft wat, of Wie wat goed verstopt is blij verrast het drie jaar later weer terug te vinden. Ik vond een doos terug met er in een favoriete trui, een vestje en…. (nu wordt het voor u interessant, tenminste, als u een bijna-moeder of nieuwbakken moeder bent) een jurk. Een hele speciale, al oogt ie in eerste instantie misschien niet zo. Kijk maar. Lalala, een jurk. Ik show ‘m zelf even, want op een hangertje komt ie nou niet echt uit.

20120208-121721.jpg

Zo lang is ie, als je ongeveer zo lang bent als ik tenminste.

20120208-121754.jpg

Maar… Ik zei het al, het is een speciale jurk.

20120208-121812.jpg

Onder het deel dat over de borst valt zit nog een deel, dat met elastiek over de borst zit. Dat kan je naar beneden schuiven. Perfect als je borstvoeding geeft, al helemaal als het koud is, want je blijft zelf warm (zonder omhoog geschoven shirt) terwijl je voedt. Ik baalde altijd zo dat ik geen jurken aan kon als ik borstvoeding gaf. Toen ik de derde borstvoedingsperiode in ging vond ik dat ik mezelf wel een speciale borstvoedingsjurk cadeau mocht doen. Ik heb er veel plezier van gehad en de kwaliteit is zo mooi dat hij er nog steeds perfect uit ziet. Ik wil ‘m graag aan iemand doorgeven die een kindje te voeden heeft en zelf graag warm blijft. Hij is van het merk Boob, in maat L en op de foto’s kun je zien hoe hij valt als je 1.78 bent en maat 40 hebt. Laat een berichtje achter, wie weet komt ie dan wel naar jou toe!

21 reacties

Opgeslagen onder Uncategorized

21 Reacties op “Warme give-away voor nieuwbakken moeders

  1. suzanne lissenberg

    Hoi Sanneke, als zwangere lurker kan ik het toch niet laten om een mailtje te sturen. Mijn kindje wordt pas eind juni verwacht, maar als jurkjeslover kon ik dit aanbod toch niet laten gaan!

    Groetjes, Suzanne

  2. Boobs ja? hihi. maarre… wel geweldig jurkje hoor. had ik ook wel willen hebben destijds. Nu niet meer in de doelgroep, maar ga ervan uit dat je m binnen no-time kwijt bent.

  3. Jacomien

    Oe, ik ding graag mee! Sinds een paar weekjes is immers het ‘lopend buffet’ hier weer geopend, nu voor onze kleine Morris.
    Eigenwijs als ik ben trek ik toch wel eens een (overslag)jurkje aan, maar dat is het toch ook niet helemaal, qua bloot in deze tijd van het jaar. Ik had juist besloten eens op zoek te gaan naar een meer praktisch exemplaar, nadat ik mezelf onlangs had getrakteerd op een paar fijne en mooie voedingsbh’s.

  4. Jammer genoeg niet mijn maat… Maar wel superjurk!
    @jacomien: ik heb ook net een Morris gebaard :)

  5. Wien

    :) Ik wil wel mee doen! Maar zou ik het passen? (ben hard op weg, I know) En misschien is het praktischer voor de moeders die nú borstvoeding geven… Aangezien ik mijn babyke in (hopelijk) mooi weer ga voeden (hopelijk, dat voeden). Goh. Gaat lekker Wien ;)

  6. Mooi en praktisch, maar vandaag kwam ik erachter niet zwanger te zijn :(, als ik eerder wist van die jurk had ik het overwogen zwanger te worden, hoor!! Maar gelukkig ben ik toch niet zwanger, hihi.

    • sanneke

      Waah, Maxime! Wacht daar nog maar even een jaartje of tien mee, hoor! Dan vooral wél doen, jij wordt ooit een super toffe moeder, weet ik zeker.

  7. Oh wat een gave!!
    Ben alleen een beetje een petitje, dus ik pas hem niet, helaas. :-(

  8. mir

    Boobs is cool!!!!
    Dat even ter onderschrijving van je betoog, de jurk is hier op dit moment niet van nut ;)
    Maar je gaat er vast iemand heeeeeeel erg blij mee maken!

  9. Nienkekd

    Helaas is het ons nog niet gelukt, maar mijn beste vriendin wel, en ik denk dat ze ‘em past en ze zou er zeker heel blij mee zijn! Ze keek ook al zo uit naar het weer dragen van laarzen met hoge hakken, deze past daar erg goed bij!

  10. Geen jurk nodig hier… Mijn Morris is ondertussen 9.. Grappig al die Morrissen!

    • jacomien

      Haha, en wij hadden nog de illusie een originele naam gekozen te hebben ;-)

      @Mimi: wat cool, ze schelen maar 4 dagen en ik lees dat die van jou ook al zo voorbeeldig is!

  11. Geen dikke buiken of borsten hier. Gelukkig maar. Er is genoeg belangstelling (fijn te lezen dat er schijnbaar -weer- zo veel zelf wordt gevoed ;-) dat iedereen maar flink mag genieten van die tijd. Ik geniet intussen van een kijkje in Sannekes woonst: streepjesstoel, blokjes en sokjes op de muur… altijd leuk zo’n anti inkijkjurk in een inkijkhuis ;-)

  12. Kirsten

    Wat een mooie jurk! Die wil ik wel! Ik ben sinds 2 maanden moeder van prachtige zoon Bram, en die wil zijn moeder wel eens in iets anders zien dan haar zwangerschapsspijkerbroeken (dankzij die band zo lekker warm, als m’n shirt omhoog moet). Hij zou me ook heel goed passen, want ben een L onderweg terug naar maatje 40 (nu 42). En dan zoek ik er ook zo’n leuke streepjesmaillot bij!

  13. Lieve actie!
    Maar ik val al lang niet meer in de doelgroep, de jongste wordt volgende week 20, wat vliegt de tijd.
    Ik doe eind deze maand mee aan een literaire bloghop (boeken te winnen) :)

Geef een reactie

