Er staat een fiets naast de bank

Naast de gouwe ouwe carnavalskneiter ‘Er staat een paard in gang’ wil ik graag een nieuwe klassieker introduceren: er staat een fiets naast de bank. Alhoewel, zo nieuw is dat niet, Neeltjes roze loopfiets staat altijd naast de bank, tenzij ze er op fietst natuurlijk. Maar het roze houten fietsje heeft gezelschap gekregen van een prachtige rode fiets. Mijn fiets.

Een rode? Maar schreef ik niet een tijdje terug over de grijze fiets die ik gekocht had? Ja. Ik had, na vreselijk dubben een grijze Roetz fiets uitgezocht (Rinke hakte de knoop door), maar had ik daar goed aan gedaan? Ik dacht nog wel eens terug aan de andere optie, de rode, maar ja… Toen werd ik gebeld. Er was een fout gemaakt bij de prijsberekening, de grijze kon niet voor de afgesproken prijs. Ja hoor, had ik eindelijk de perfecte fiets gevonden…. Verrassing: de rode kon wel. Daar hoefde ik verder niet over na te denken. Want misschien was de rode nog wel perfecter.

Vandaag mocht ik hem ophalen. Mijn Roetz. Wat vind ik hem mooi. En tja, lief ook. Ik kon hem moeilijk de eerste nacht in het ijskoude schuurtje door laten brengen. Dus schrijf ik een logje en zie als ik op kijk van mijn iPad mijn mooie rooie fiets in de kamer staan. Nou ja, mijn fiets… Neeltje vindt dat hij ook van haar is. Wie moet er immers op dat zitje achterop?

20120207-230124.jpg

20120207-230905.jpg

20120207-232331.jpg

24 reacties

Opgeslagen onder Uncategorized

24 Reacties op “Er staat een fiets naast de bank

  1. Ik hartje jouw nieuwe fiets!

  2. Dat is dus een Fiets! met een hoofdletter en een uitroepteken. Leuk Sanneke!!!

  3. Die fiets is zooooo Sanneke! En helemaal 2012 ook.

  4. Inderdaard, die fiets is zoooo Sanneke!

  5. Oh, denk die extra -r maar even weg….

  6. Martijn

    Mooie fiets, jullie kijken beiden erg blij ;-)
    (en fijn dat de fiets het niet koud heeft gehad vannacht…)

  7. Ik vind die fiets ook heel erg Nicolekebolleke! Haha.
    Snap dat je er blij mee bent… hij is mooi!
    Ik hoop dat je hem verzekerd hebt?

  8. Eline

    Wat een gave fiets! O, die zou ik ook wel willen. Rood is veel leuker dan grijs. Dat moet jij toch weten ;-)

  9. sanneke

    Ik denk dat er niet twee dezelfde Roetz Bikes bestaan en deze is ook nog helemaal op mijn wensen aangepast dus jullie hebben gelijk: helemaal Sanneke! En ja, Nicoleke, hij is goed verzekerd.

  10. Een leukerd is het! Niks beter dan een warme fiets.

  11. mijn zadel is trouwens vorige week gejat :(

    Wow! Stoere fiets zeg. Wel even jasbeschermers op doen voor de voetjes van Neeltje. Of zaten die er al op?

    • sanneke

      Grr, ze kennen ook geen fatsoen daar in Nice, hè? Neeltje weet dat ze gewoon haar voeten netjes op de steuntjes moet houden, maar volgens mij kan ze ook niet echt bij de spaken komen als ze op het stoeltje zit, het is vrij hoog.

  12. Nicolet

    Wat een gave fiets, leuk dat je er zo blij mee bent. ik kocht net voor de zwangerschap een nieuwe noodgedwongen, maar ik ben er nog steeds niet echt heel blij mee. Ik geloof dat jou een ander lot met je fiets beschoren is, volgens mij is dat een hele goede match

  13. Mooooi! Veel fietsplezier!

  14. Oh wauw, wat een mooie fiets! Terecht dat je er zo trots op bent!

    (ik ben nog steeds niet in het postkantoor geraakt door mijn examens, het spijt me!)

  15. Mooi hoor! Dat meisje achterop, was dat een extra accessoire?

Geef een reactie

