Gods toverbal

Na de blue monday met prachtige helderblauwe luchten volgt dan nu purple wednesday. De wereld is in paars gehuld. Voor een paar minuten maar, want terwijl ik dit typ maakt het paars plaats voor blauwgrijs. Misschien is de lucht Gods toverbal en zoog hij er te hard op. Jammer God, dat paars beviel me wel. Maar gelukkig, mijn camera en ik konden het nog net vangen. Net als het hartje dat aan het skelet van de kamperfoelie voor het benachtvorste schuurtje hangt. Mijn zwaantje past er mooi bij.

18 reacties

Opgeslagen onder Uncategorized

18 Reacties op “Gods toverbal

  1. Prachtig! En ja, dat hartje hoort er vandaag gewoon bij. Net als paars trouwens, gezien onze trouwkaart. :-)

  2. Oh, ik zie dat ik mezelf nog steeds ‘vriend Tijmen’ noem (blijkbaar opgeslagen). Veranderen of zal ik het laten staan?

    • sanneke

      Zo is het, het past precies! En aangezien je mijn vriend bent, is vriend Tijmen best gepast. Maar dat je mijn vriend bent weet ik ook zonder dat het er voor staat. Dus, doe het zoals je er zin in hebt. :)

  3. Ja mooi he?!!?
    Ik zat vanmorgen ook weer te genieten van de knalroze lucht.
    En jouw meisje… ze lijkt steeds meer op mama!

  4. Mooi.
    En wat een heerlijke verwondering op dat gezichtje.

  5. Tienke

    Haj die Sanneke, wat schrijf je vreselijk leuk! Complimenten. In het geval van sirenes in de ochtenspits: dikke kans dat voor mij bedoeld is: hoe kan je met zúlke betoverende luchten nou je aandacht op het verkeer houden? Als God nou even nét een ander moment uitkiest voor het zuigen op zijn toverbal :) Groeties en tot op de fiets!

    • sanneke

      Ha Tienke, wat dat je hier komt buurten! En dank je! Maar doe maar geen sirenes in de ochtendspits hoor, ik kom je liever tegen op de fiets in diezelfde ochtendspits.

  6. Moooooooooooooooooi die lucht. En dat meisje ook!

  7. Wien

    Zucht. Mooi. En straks heb ik ook zo’n wurmpje. Al is Neeltje geen wurmpje meer. En duurt het sowieso nog wel even. En heb ik geen camera meer. Haha. Sorry ;)

    • sanneke

      Hoef jij geen sorry om te zeggen. :) Ik snap wat je bedoelt hoor, straks heb jij ook zo’n wurmpje zoals je Neeltje eerder kende en dat groeit dan vanzelf uit tot zo’n leuk meisje. Of tot een nog leuker meisje, want je eigen dochter is natuurlijk altijd de leukste en de liefste. Dat van die camera, dat is wel heel erg balen.

  8. Nicolet

    Wat een mooi zwaantje

    • sanneke

      Ja, mijn zwaantje… We kochten deze jas voor haar en prompt noemde een vriendin haar Zwaantje. Tja, past haar ook best. Zwaantje Ziermans.

  9. jezebelle

    wanneer is Neeltje zo groot geworden amaai wat een dame!! een lezeres uit vlaanderen dag Neeltje wat ben jij al groot seg!!groetjes uit het buurland belgie eens was mijn meid ook zo’n blond madammeke nu op weg naar jaar en bijna groter dan mams !!groetjes Jezebelle

  10. jezebelle

    15jaar de nummertjes stonden uit!!!!

Geef een reactie

