paarse nagellak en goudvissen

Ik lak mijn nagels paars. Dat komt namelijk zo: ik kreeg paarse nagellak vandaag. Van W., mijn geheime Piet. En ook nog paarse waxinelichtjes met lavendelgeur en een paars waxinelichthoudertje. Alles mooi bij elkaar uitgezocht, je zou bijna denken dat hij me iemand voor paars vindt. *denkt na* Ik héb ook een paarse jas. En een paarse trui.

We vierden vanmiddag Sinterklaas in mijn mentorklas. Met drie keer hetzelfde van internet afgeplukte gedicht, maar ook met hele mooie leuke goed bedachte gedichten. De mijne eindigde met ‘Piet hoopt dat u er van kan genieten, want u bent één van zijn favorieten.’ Sweet. Maar er stond ook in: ‘Misschien moet hij wel een cadeau geven waar je V3D mee kan martelen, dan kunnen die drukke kindjes ook niet meer tegen spartelen.’ Haha! Sommige pakjes bestonden alleen maar uit marsen en pepernoten, maar er waren ook met zorg uitgezochte cadeautjes. Al zijn er ook jongens van veertien die echt heel blij worden van marsen en pepernoten. De meesten wisten allang van elkaar wie wie had, maar sommige geheime Pieten en Sinterklazen waren ook echt tot het eind geheim gebleven en mochten zich aan het eind van de viering bekend maken.

En het allerleukste cadeautje?

Het klikte meteen, dat zie je zo!

7 reacties

Opgeslagen onder Uncategorized

7 Reacties op “paarse nagellak en goudvissen

  1. 9 December is de dag voor Paars. In mijn boogje schrijf ik daar meer over. Velen zullen blij zijn om de kleur paars bij jou te zien.
    Vriendelijke groet

  2. Dat genieten wat jij moest doen, sloeg dat op al dat paars?
    Die foto met dat meisje met haar hand voor haar mond kan zo meedingen naar een of andere Sintplaatjesprijs. Mooie sfeertekening.

  3. Is dat traditie bij jullie op school of gewoon weer eens iets briljants van jou?

  4. Joh: ik heb ook iets paars vandaag. De boorden van het geweldig prachtige Sissyboyvest dat ik vandaag kocht. Voor het luttele bedrag van 17,50. :).

Geef een reactie

