Birdy Mazarine

Mijn klassen worden bevolkt door mooie talentvolle kinderen. De één haalt achteloos negens voor wiskunde, de ander sport op hoog niveau en mooie Mazarine uit B1A zingt prachtig. Vorige week, toen de meeste leerlingen de klas al uit waren, wilde ze het me wel laten horen. Haar stem vulde mijn lokaal en ik dacht: ‘Dit zouden meer mensen moeten horen.’

Wel, jullie hebben de kans nu!

Giel van 3FM is op zoek naar de Nederlandse Birdie en voor mij is Mazarine dat natuurlijk. Dus ik stem op haar op de site van Giel. Wie weet wil jij dat ook wel nu je haar hebt horen zingen.

(Reclame maken voor een leerling, ik schaam me inderdaad nergens voor.)

 

 

17 reacties

Opgeslagen onder Uncategorized

17 Reacties op “Birdy Mazarine

  1. Esther

    Kippenvel! Je hebt gelijk, dit zouden meer mensen moeten horen.

  2. Aha: Mazarine is een náám.
    :)
    Mooi hoor.
    Een bijzonder meisje, volgens mij.

  3. Mijn stem heeft ze. Mooie uitvoering.

    • sanneke

      Weet je nog op Vlieland bij de boot, dat er een leerling naar me toe kwam en ik een tijdje met hem en zijn familie stond te praten? Vader vond dat ik die knalgele schoenen wel absoluut naar school aan moest trekken. Er was ook een zusje bij en dat was… Mazarine.

  4. Heb de originele ook even bekeken/beluisterd, maar Mazarine raakt me toch echt meer…

  5. Wow. Ik ben even stil. Wat een talent! Ik zou haar graag over een jaar of twee nummers van Tori Amos horen zingen.

  6. Mooie muziek, mooi uitgevoerd, mooi meisje. Zelfs het boerderijraam achter haar, waarvan ik eerst dacht dat het een waaier was, vind ik mooi.

  7. Het is dat ik het origineel van Bon Iver zo verdomde mooi vind en daardoor jeuk krijg van de Birdy-versie, maar voor een Birdy is ze meer dan geslaagd. Ik stem op d’r!

  8. Ri

    Mijn stem heeft ze.

  9. Nou ja!
    Wat mooi!
    Ik ben zo jaloers op mensen die muziek kunnen maken…

  10. martijn

    En ook gestemd!

  11. Rij ik net van m’n werk terug naar huis. Komt er een nummer voorbij op radio 538 dat me opeens toch zó bekend voorkomt. Onlangs nog gehoord… …er ontbreekt iets….. maar wat? Dan opeens weet ik het weer! Ik mis Mazarine. Het was een veel minder mooie uitvoering van Birdy!

  12. Terrebel

    Volkomen terecht om hier reclame voor te maken!

  13. Mazarine Wensvoort

    Echt leuk mevrouw Ziermans!
    Bedankt!
    Groetjes Mazarine ; )

Geef een reactie

