Oh, kom er eens kijken, wat ik op mijn tafel vind

Wonderbaarlijk, wat je allemaal in je schoen kunt vinden. Nou ja, ik geef het maar toe, wij zetten nooit onze schoenen, maar onze laarzen. Daar past meer in. In die laarzen vonden wij zondagochtend geweldige cadeaus, waaruit wel bleek dat de Sint echt over inside information beschikt. Misschien was die ingefluisterd door Rinkes ouders die oppasten zaterdagavond. Nice. En ik genoot van drie kinderen die oprecht dolgelukkig waren met hun cadeautjes. Wat een zakje glow-in-the-dark strijkkralen al niet los kan maken. Of een ‘ontdek de wereld van optisch bedrog’ setje van de Hema met een magisch brilletje er in.

Jip met zijn magische bril.

En dit is wat je er door ziet!

Ik vond niet alleen een cadeautje in mijn laars, maar er lag er ook één op tafel. Met mijn lievelings-spekbeentjes nog wel.

4 reacties

Opgeslagen onder Uncategorized

4 Reacties op “Oh, kom er eens kijken, wat ik op mijn tafel vind

  1. hihi, om even heel zachtjes in te bijten…….. die spekbeentjes!

  2. Aaaagghh! Spekbeentjes!
    Heerlijk.

  3. Wij hebben hier ook spekbeentjes, gelukkig! Hap hap!

  4. Oh cool! Glow in de dark-strijkkralen!! Die moet ik voor Tijl!
    En die bril ook!
    Wauw!

    God. Die Sint toch.

Geef een reactie

