de uitslag

Vanmorgen was het best of six schermtoernooi voor de jeugd. De jongens konden niet meedoen, maar toch gingen we er even kijken. Omdat ’t leuk is eens een keer zo’n toernooi te zien én omdat ik verwachtte twee spelers uit mijn eigen team er ook te zien. Allebei zijn ze arts.De een is echt mijn geduchte tegenstander, leraar en mijn scherm-vriend, de grap is dat ik dan weer de lerares van zijn zoon ben. De zoon van de ander heb ik ook ooit lesgegeven. Ach, ik mag ze graag, deze mannen. Ik legde ze maar eens voor wat me gisteren overkomen was. De een wilde het liefst direct zelf het lab wel bellen, maar ja, officieel mag dat niet en ik wilde ook niet dat hij er door in problemen zou komen. Over één ding waren ze het eens: bij de dokterspost hadden ze erg verkeerd gehandeld. De assistente daar had er heus achter kunnen komen wat de uitslag was, maar had het dus gewoon verzuimd. Nog eens bellen was het advies. Dat deed ik dus.

Ik kreeg een andere assistente aan de telefoon en ja hoor, het was ineens wel mogelijk nu ik zei ‘volgens arts X’ moeten jullie hier wel degelijk achter kunnen komen’ (mocht ik zeggen van arts X). Een half uur later had ik de uitslag: safe. Pfff. Al werd me wel op het hard gedrukt dat ik mocht ik het niet vertrouwen wel meteen contact op moet nemen. Doe ik.

Het been zal altijd een zwakke plek blijven, daar is niets aan te doen en de pijn is niet te voorkomen. En ik geloof dat mijn been een gloeiende hekel aan mist heeft. De kans op een nieuwe trombose is voor mij groter dan voor iemand die nooit eerder trombose had, maar nu is er in elk geval geen nieuwe trombose in aantocht. Hoort u die zucht van verlichting?

 

13 reacties

Opgeslagen onder Uncategorized

13 Reacties op “de uitslag

  1. Wat fijn dat er nu geen in aantocht is. En ja, dan kun je maar opgelucht zijn.

  2. José

    Ik zucht met je mee, wat een geruststelling!

  3. pfieuw, gelukkig San -x-

  4. Wat een opluchting :-)

    En misschien toch maar solliciteren bij het KNMI (OMG, ik ben vast niet de enige die dat zegt…).

  5. Ik hoor de zucht! Klinkt geruststellend, want dan weten we dat het goed is!

  6. Ah fijn! (ps ik mis de kalkoenen/sweetpatatoepraat of sla je een jaartje over? :)

  7. Lehti

    Wat een mooie plaatjes! Gelukkig was de trein op de terugreis rustiger. Kon de pekingeend ook zakken.
    En wat fijn dat de NovNov altijd is geupdate en jullie niet, eh, wèl het bos in stuurde. Pittig wandelingetje ook.

  8. Lehti

    Die hoorde dus bij een ander blogje. Nou ja, de uitslag was goed en de Wok dus ook.

  9. Ik hoor hem.
    En het liefst zou ik namens jou een klacht indienen bij de huisartsenboevenbende.

Geef een reactie

