Whole Latte Love

Zometeen bouwen we de kast weer op in de slaapkamer en verdwijnt de zee van ruimte weer, van ’t mooie nieuwe kleurvlak zal maar een klein stukje overblijven. Mijn muur die me doet denken aan hopjesvla, en met Neeltje er voor met haar dansende witblonde haar aan de latte die ik net dronk. Latte love. Volgens maar weer eens een fijn pseudo-wetenschappelijk artikel van Nu.nl hebben latte machiato drinkers overigens meer sociale contacten dan mensen die hun koffie zwart drinken. Ik houd van latte. Met honing. Maar ook van hele sterke gloeiende zwarte espresso. Zegt dat dan over mij dat ik veel sociale contacten onderhoud, maar dat ik er ook van houd me terug te trekken? In dat geval klopt het onderzoek.

edit 15.38 uur:

En toen stortte de binnenopbouw van de kast met donderend geraas in toen we ‘m net in elkaar gezet hadden. We vloekten al op ’t flutmateriaal, maar nu nog meer, want er waren meteen planken doormidden. Dus. Nu hebben we nog geen kast. Kunnen we nog wat langer tegen onze mooie muur aankijken, maar gek, daar ben ik toch minder blij mee dan je zou verwachten. Whole latte love werd whole latte pech.

15 reacties

Opgeslagen onder Uncategorized

15 Reacties op “Whole Latte Love

  1. Eline

    Wat een ellende met die kast. Ja, soms zijn nieuwe dingen echt prut. LIggen je kleren nu op de grond? Ik houd trouwens van erg zwarte koffie, vooral van espresso. Wat zegt dat over mij? ;-) Wat heeft Neeltje mooi haar. Zo lang al en mooi blond. Heeft ze zeker van Rinke? Of was jij vroeger ook blond? En nu snel een nieuwe kast halen. Want hoe mooi de muur ook is. Kasten zijn onmisbaar.

  2. Eline

    O. Dat zie ik nu. De tijd bij mijn bericht. Is nog de zomertijd.

    • sanneke

      Hadden we budget voor een nieuwe kast, gingen we er direct een halen. Gelukkig kochten we ooit een kledingrek bij Ikea, met ’t idee dat op zolder op te zetten. Daar waren we nog niet aan toe gekomen. Dat rek hebben we net dus maar in elkaar geschroefd. Dat geeft veel minder ruimte dan de kast die we hadden, maar ’t zorgt er in elk geval voor de de kleren uit Neeltjes kamer kunnen. De dingen die we niet zo vaak dragen moeten maar naar zolder. Of weg.

      En ik was vroeger ook blond, maar donkerder blond, zoals Jip. Neeltjes haar lijkt inderdaad meer op dat van Rinke.
      Als ’t goed is, is ’t nu wintertijd op mijn weblog.

  3. Novy

    Ik voorzie een tripje naar Ikea?

  4. Eline

    Fijn dat je nog zo’n kledingrek had. Tsja, budget. Jammer toch dat mooie, goede spullen soms zo veel geld kosten. Als ik geld had, wist ik het ook wel. Heel veel spullen van Gispen bijvoorbeeld. Gelukkig is dat eigenlijk niet belangrijk. Want dat is een prachtgezin. En dat hebben jullie!

    • sanneke

      Dat is ook zo. En ik ben echt zo dankbaar dat niet een van die prachtige gezinsleden in de kamer was toen de kast instortte. Want dan hadden we nu nog op de eerste hulp gezeten ook.

  5. Martine

    Ik lust geen koffie, wat nu…

    • sanneke

      Oh jee, hoe ’t met ’t sociale leven van de niet-koffiedrinkers gesteld is wordt niet vermeld. Misschien dat ze er bij Nu.nl nog eens een wetenschappelijk artikel aan kunnen wijden!

  6. Wow wat een mooi lang haar heeft Neeltje!!
    En ja, balen van die kast. Misschien iets bouwen van restanten van de ex-kast?
    En koffie? Doe mij maar een latte met echt heel veel melk.

  7. Behangen, kasten in elkaar zetten. Jullie zijn lekker bezig zeg! Maar eh, zei je daar iets over ‘kleren naar zolder brengen’? Erg grappig als ik terugdenk aan je barbie-zoek-kruip-door-sluip-door blog. Ik verheug me al op de volgende post. ;-)
    En ik ben dol op espresso èn op (warme) melk, maar gruw ervan dat door elkaar te mikken. Heb ik vast een gespleten persoonlijkheid of zoiets.

    • sanneke

      Praat me er niet van. Maar fijn dat jij er in elk geval veel plezier aan beleeft. :) En het betekent vast dat jij werk en vrienden strikt gescheiden houdt. Of zo.

  8. Oei! Is het nog goed gekomen met het weekend?
    Misschien valt er bij de kastenwinkel nog wat te halen…?

  9. Ik kan er niks aan doen: ik schoot in de lach! Sorry, sorry, sorry……de haartjes van je dochter zijn prachtig!

Geef een reactie

