Olé olé aan de Méditerranée.

Op 288 stappen van het appartement van mijn broer Jan Maarten, schoonzusje Aude en neefje Jonas ligt de azuurblauwe zee. De eerste keer die 288 stappen zetten door wind en regen viel niet mee, maar ik was gelukkig om hem te zien, de zee. En Jonas vond het ook best grappig.

Olé olé aan de Méditerranée.

Gelukkig kreeg ik de dagen er na nog de kans de zee en de stad in de zon te zien.

Ah, zo kon het dus ook!

Côte d'argent. Deze foto nam ik op klaarlichte dag. Wonderlijk, niet?

Lavalucht boven Nice.

Doorzichtige schelpjes op het strand van Andorra, Italië (Nice ligt dichtbij Italië).

Boven de zee en de stad.

En bij die zee horen palmbomen! En eh, bijpassende mensen.

De jetset van Nice. Nah ja, mochten we willen.

Aude en Jonas in de stad.

Het is maar een kleine frêle française, die Aude. (Maar een tough cookie.)

En ik was lekker ook daar, al kan ik onmogelijk doorgaan voor een kleine frêle française.

Ma belle soeur.

Hier logeerde ik dus niet, in het grote protserige Negresco, maar mijn eigen 'hotel' lag er niet ver vandaan.

Lieve JM en Jonas tijdens onze laatste avond samen, buiten bij een Socca-bar, waar we aten tussen de Niçoise families en zworen: er komt een dag dat we hier weer samen eten, hoe dan ook. Maar hoe lang we daar nog op zullen moeten wachten...

Nog heel even samen, broer en zus op het vliegveld, maar toen moest ik toch echt weer gaan...

16 reacties

Opgeslagen onder Uncategorized

16 Reacties op “Olé olé aan de Méditerranée.

  1. Het geluksgevoel straalt van de foto’s! Heerlijk om te zien. Jullie doen t goed hoor, als jetset stel haha.

  2. Wel heel mooi en fijn om even daar te kunnen zijn. De foto’s stralen helemaal.
    Maar wat zul je ze nu missen……
    Alhoewel om je eigen man en kinderen weer in je armen te kunnen sluiten moet toch ook heerlijk zijn.

  3. Wat een plaatje van een plaats. Kan me voorstellen dat je het graag met Rinke en de kinderen had willen delen, wat ziet het er daar heerlijk uit! Over Rinke en de kinderen gesproken, wat hebben zij allemaal uitgespookt toen de kat van huis was?

    • sanneke

      De kinderen mochten bij hun pake en beppe logeren, die geluksvogels. Die hebben het heel fijn gehad daar. Rinke bleef thuis, die moest werken…

  4. die laatste foto. daar lachen jullie allebei echt dezelfde boer-met-kiespijn-lach. en dat snap ik wel, na alle voorgaande foto’s. jammer dat het zo ‘soms’ is, maar met die kwaliteit zit het wel snor geloof ik.

    • sanneke

      Ja. B(r)oer (en zus) met kiespijn. Tijdens de terugvlucht en de eerste dag thuis ging letterlijk alles in mijn hoofd me zeer doen. Heftig, even genieten samen en dan weer apart verder moeten.

  5. heerlijke foto’s. Die Jonas is om op te vreten!

  6. Sowieso fijn dat je nu bent geweest! Gelukkig hebben we de foto’s nog. ;-)

  7. Mr Gloria

    Mooie plaatjes van een fijne tijd samen. Tot Chez RENE!

  8. Fijn dat het fijn was. Jammer dat je zo’n bezoek niet zomaar even vaker kunt doen.

  9. Die foto van dat zilveren water, zo mooi! En ja, ik geloof best dat jullie elkaar nu even hard missen. Wie weet komen ze nog snel naar Nederland?

    • sanneke

      Mooi hè? Ik was ook zo blij met wat er zo maar op mijn camera verscheen. Dat ze snel naar Nederland komen, nee, dat zit er helaas niet in. Dus het wordt voorlopig teren op dit bezoek. Ik had het de kinderen wel heel erg gegund samen te kunnen spelen, maar ook dat zit er voorlopig niet in.

  10. Oh lastig… Moet moeilijk zijn, om je broer en zijn gezin (je neefje, wat een schatje!) achter te moeten laten, al heb je nog zoveel mooie dagen en foto’s ervan in je bagage gepropt.
    Zodra het kan, wéér, denk ik? ;-)

Geef een reactie

