vleermuis

Met mijn zwarte tuniek aan lijk ik wel een vleermuis. Ik spreid mijn armen en frêle komen mijn vleugels te voorschijn. Met een beetje fantasie zou ik er best mee kunnen vliegen, alleen naar Nice, dat lijkt me toch wat ver. Voor morgenavond heb ik dus extra sterke vleugels en kerosine gehuurd zodat ik niet buiten adem, maar zeer ontspannen voet aan Frans land zet straks.

Bijna klaar om te vliegen.

Kat, paard, zwaluwen en vleermuis.

Als talisman neem ik een hartje mee. Daar wordt nog hard aan gewerkt momenteel. Mijn meisje heeft zich op groot project geworpen: met strijkkraaltjes maakt ze een hart. En dat is heel wat, want eerder had ze het na 4 strijkkraaltjes al wel gezien, nu werkt ze verbeten door. Want het is voor haar mamma, om mee te nemen in het vliegtuig. ♥

7 reacties

Opgeslagen onder Uncategorized

7 Reacties op “vleermuis

  1. Wien

    Ik zie een hard werkende Neeltje voor me, zo lief. Ik wens je (alvast) een goede reis naar Nice! En doe de familie de hartelijke groeten van me!

  2. Femke

    Veel plezier! Vergeet niet de ijsjes bij Fenocchio! Wij hebben deze keer de smaakjes thijm, lavendel, viooltjes en lyches uitgeprobeerd! :-) Museum van Chagall was ook erg leuk! Geniet er van!

  3. Knap! En geniet van Frankrijk! Oh ik zou zo graag ruilen op dit moment.

  4. Agos… Ik zie direct een noest werkende Neeltje voor me, tongetje uit de mond… Wat lief zeg. Dat moet de heimwee straks toch een beetje kunnen verzachten – of aanwakkeren juist… hmz.
    HEEL veel plezier daar!

  5. Nicolet

    heel veel plezier! Fijn zo’n lief hartje van je hartje om mee te nemen

  6. Mooie tuniek! Wat lief van Neeltje om helemaal voor jou een hartje om mee te nemen te maken. Goede reis en een fijne tijd in Frankrijk!!!!

  7. Je hebt al de look (hoe zeg je dat in het Frans?) van een echte Française. Chapeau! Bon voyage!

Geef een reactie

