Lekker de drassige drab in.

Je zal maar vlak om de hoek van een nationaal park wonen. De Weerribben zijn op een steenworp afstand. We gaan er geregeld wandelen, maar het laarzenpad, dat we zo graag eens wilden lopen, was altijd gesloten als we er waren, wegens broedseizoen. Maar het broedseizoen is nu wel afgelopen, dus trokken we onze laarzen aan en gingen op pad. Heen-en-weerbootjes, oude windmolens, ruisend riet, drassige drab om lekker diep met je laarzen in weg te zakken en betoverend strijklicht. Zo mooi is het hier…

14 reacties

Opgeslagen onder Uncategorized

14 Reacties op “Lekker de drassige drab in.

  1. Esther

    Gelukkig, jullie zijn niet meer ziek :)

  2. sanneke

    Ehm, de bovenstaande reactie was eigenlijk gewoon van mij. :)

  3. Roos

    Prachtig! Oktoberzon is zo mooi. En die foto’s doen me denken aan een film met Iggy Pop en Johnny Depp…kan alleen niet op de naam komen.

  4. Prachtfoto’s. Weer. En nog maar 15 hits tot de 40.000.

  5. Roos

    Even opgezocht: Arizona Dream. Totaal vage (maar fascinerende) film en de foto’s van Rinke bij Bakker Ulst en het hek deden me er opeens dus weer aan denken haha.

  6. Oh, de weerribben! Dat is echt jeugdsentiment..
    Heel veel jaren hadden we in Ossenzijl de caravan staan, heerlijke kanotochten maakten we. Er was alleen maar een groot nadeel: de muggen :-(
    Mooie foto’s! Fijne vakantie!

  7. Geen straf om dat in de buurt te hebben!

  8. Ooit schaatste ik in die mooie Weerribben. Het ging fantastisch. Ik ging voor de veertig i.p.v. de twintig kilometer. Maar omdat ik geen pootje over kon en er nogal veel bochten zijn, lag ik opeens zomaar in het (bevroren) riet. Au.

    En wat een vreselijk mooie plaatjes, Sanneke. Het gouden licht van de fotograaf. Ik schoot er ook honderden, maar dan in Amsterdam.

  9. Martine

    Ik liep van de zomer met mijn neefjes het blote-voeten pad en werd daar helemaal blij van! Zo simpel, zo leuk!

  10. Ha das echt genieten!! Wat een bijzonder mooie foto die laatste, zo’n mooi grafisch plaatje!

  11. oh, wat een mooie kleuren….genieten he, van die paadjes, zo hebben wij laatst hier in de buurt een stukje park ontdekt wat we niet kenden, zo mooi!

  12. geluksvogels zijn jullie! mooie plaatjes!!

Geef een reactie

