goedgevormde Lilja

Ik zou geweldige nachten beleven samen met Lilja, daar was ik van overtuigd. Ze was zo welgevormd en we deelden de betekenis van onze naam. Dat zou toch een teken moeten zijn? Het deel van mij dat nog een beetje bang was dat ik misschien wel niet echt aan Lilja zou kunnen wennen probeerde ik zo veel mogelijk weg te schuiven, maar een beetje spannend vond ik het toch wel, zo maar een ander in bed. Ik verwelkomde Lilja bij mij in bed en probeerde mij zo goed mogelijk naar haar welgevormde lijf te voegen. Hum. Ik had me dat eigenlijk toch iets anders voorgesteld. Juist die welgevormdheid… misschien viel ik toch meer voor wat platter.

‘Rink?’, bevalt het jou eigenlijk?,’ vroeg ik mijn echtgenoot. ‘Met Raps?’ Schijnbaar wel, want hij gaf geen antwoord. Ik kon het eigenlijk niet echt uitstaan dat hij met Raps zo snel zijn draai had gevonden en ik nog maar wat lag te draaien met Lilja en mooi niet in slaap kon komen. Ik koos Lilja omdat ik graag lepeltje-lepeltje lig en zij aangegeven had daar ook van te houden. Maar ineens verlangde ik -niets voor mij- naar op mijn buik slapen, wat zij nuffig van de hand wees. Rinke koos voor Raps omdat zij beiden een voorliefde hebben voor buikslapen, maar schijnbaar vond Raps rugslapen ook prima, want dat zag ik Rinke nu toch echt doen. De hele nacht. Ik had namelijk de hele nacht om dat te observeren. Lilja eiste dat ik wakker bleef. Ik vond haar niet zo aardig meer. Bovendien kreeg ik flinke nek- en schouderpijn van haar. Nee, echt bedankt Lilja.

De volgende nacht vroeg ik me af of ik Lilja bij voorbaat het bed al uit zou schoppen, maar ik liet me toch weer verleiden tot nog een nacht met haar toen ze zei dat we misschien gewoon nog wat aan elkaar moesten wennen en ze beloofde dat ze zich nu beter zou gaan gedragen. Ze maakte het waar. Godzijdank. Lilja en ik hebben een heerlijke nacht beleefd en zien samen uit naar nog veel meer van dit soort nachten. Rinke en Raps zijn ook gelukkig samen.

6 reacties

Opgeslagen onder Uncategorized

6 Reacties op “goedgevormde Lilja

  1. Roos

    Oeh, ik werd zo verdrietig van die film novy :-(
    Maar fijn dat jullie lekker slapen!

  2. Hanneke

    Ik lag vandaag heerlijk lang lui in bed (met een oud vodje zonder naam, en m’n lief) mét KinkFM hard aan… en toen kwam jij voorbij! Leuk!!

  3. Heel even dacht ik dat het niet meer goed zou komen tussen jullie… Maar gelukkig deed dat het toch! Geniet van elkaar :)

Geef een reactie

