En zo werd ik de stand in van Johnny Depp

Vlak voor ik woensdag naar de film ging legde ik wat op het kussen van Rinke. Dekbed er over, dan zou hij ’t pas vinden als hij naar bed ging en ik nog niet thuis was. Ik een film, hij ook een film en wel de film Rango. Ik wist dat hij ‘m graag wilde zien en het leek me net iets voor een druilerige zondagmiddag als… vandaag. U kent Rango nog niet? Nou, kijkt u de trailer toch even.

De film werd door zowel Rinke als door de rest van de Santenkraam blij ontvangen en zo hadden we meteen iets om vanmiddag te doen. Alleen… onze dvd-speler heeft nog wel eens kuren. Een film afspelen, oké, dat lukt ‘m nog net, maar er ook nog geluid bij produceren is vaak wat veel gevraagd. Nisse is in staat de hele Kikker musical zonder geluid te kijken, waarbij hij dan zelf de liedjes wel zingt, maar bij deze nieuwe film vonden we ’t toch wat zonde ‘m zonder geluid te zien. De rest van de middag lieten we de dvd-speler aanstaan, zonder beeld, in de hoop dat vanzelf een keer het geluid aan zou springen. Dat deed het ook, maar helaas net toen we wilden gaan eten. Toen we daarna de dvd-speler weer aanzetten, had het geluid de brui er weer aan gegeven.

Wat toen te doen? Verdorie de hele middag op die film gewacht, eigenlijk wilden we ‘m gewoon zien, dan maar met ondertiteling. Voor Nisse en Neeltje was die ondertiteling nog niet helemaal te volgen, dus besloten we zelf de stemmen maar te doen. Nou doet Johnny Depp de stem van Rango in het echt en zo werd ik de stand in van Johnny Depp. Rinke deed de stemmen van mijn tegenspelers, samen deden we het mariachi koortje. Natuurlijk deden we ook alle ‘whieeee’, ‘whamm!’ en ‘spluttt!’ geluiden met veel overtuiging.

Best jammer dat ineens met een PLOP het geluid weer terug kwam, ik bedoel, wanneer krijg ik nou weer de kans de rol van Johnny Depp op me te nemen? En verder? Toffe film.

17 reacties

Opgeslagen onder Uncategorized

17 Reacties op “En zo werd ik de stand in van Johnny Depp

  1. Typisch de Santenkraam. Geluid van de DVD doet het niet, iedereen zou chagrijnig zijn, maar jullie maken er een feestje van.

    (Op je laptop kijken, dat kan ook hè.)

    • sanneke

      Maar als je er goed over nadenkt, wat is er dan ook leuker: naar een klein laptopschermpje staren met z’n allen of met z’n allen languit op de bank op groot beeld (nou ja, redelijk groot beeld) kijken en zelf stemmetjes verzinnen? Optie 2 natuurlijk! En chagrijnig zijn is zo zonde van je tijd.

  2. Leuk verhaal!
    Misschien krijg je zelf wel eens een hoofdrol in een film ….
    Vrolijke groet

    • sanneke

      Ik speel mijn hele leven al een hoofdrol in mijn eigen film. En met de tegenspelers die ik heb is dat een waar genoegen. Ik maak van alles met ze mee, zelfs verliefd worden op een tegenspeler is mij niet vreemd. :)

      • Verliefd op Johnny Depp met vele anderen?
        Of heb jij een eigen film met je eigen kanjer?
        Vrolijke groet

        • sanneke

          Nee joh, niet op Johnny, die heeft al genoeg aanbidsters en bovendien valt ie op vrouwen met een spleetje tussen hun tanden. Heb ik niet.
          Kijk maar op mijn blog, dan zie je wel wie de tegenspelers of eigenlijk medespelers in mijn leven zijn.

  3. Haha, jammer dat die stemmen niet opgenomen zijn! Misschien als bonusmateriaal bij de dvd? :-)

  4. sanneke

    Leuk voor de volgende keer als jullie hier zijn, samen het geluid van een film doen. :)

  5. Maxime

    geweldig creatief!!! I like :)
    Toch veel leuker op deze manier, maar inderdaad jammer dat het niet is opgenomen…

  6. HAHAAAA!!! Lachen, dit doen wij ook altijd! (maar dan met topchef Australie, waar Nona heel graag naar keek. Don’t ask.)

  7. Heerlijk verhaal! Ik zie het helemaal voor me. Hoorde je wel eens van die nagesynchroniseerde films over de grens? Ik vond een Duitse Dustin Hoffman of Perzische sprekende Laurel en Hardy echt raar. Dan is life (of live?) je eigen audio verzorgen zo gek nog niet.

    Het is je gelukt! Het weekend heeft je week kunnen evenaren. Òp naar de volgend week (als je nog een tolk in de klas nodig hebt, hoor ik het wel).

  8. Geweldig! Haha! Dank je wel voor je verhalen. Je maakt er de wereld mooier mee.

Geef een reactie

