Nisse zingt voor Eefje

Ook Nisse heeft last van waddenweemoed. Met name ’t concert van Eefje de Visser heeft diepe indruk gemaakt en hij blijft Eefjes liedjes dan ook zingen. ‘De Stad’, ‘Afdwaalt’, ‘In Gras’, ‘De Koek’, allemaal hoor ik ze voorbij komen. Niet erg, want wat houd ik zelf ook van die liedjes.

Nisse in het publiek bij Eefje de Visser. Hij zat toevallig naast wat mensen met wie Rinke en ik op de kunstacademie in de klas zaten, 10 jaar niet gezien!

Eefje zingt.

Handen schudden na het concert.

Een handtekening in ruil voor een tekening.

Om 2 uur moesten we bij het huisje zijn voor de bagage-ophaaldienst. Maar Rinke wilde deze signering nog zo graag... Met een gesigneerd hoesje en een noodgang sjeesden we 't eiland over en zetten een absolute recordtijd neer, oef, precies om 2 uur terug! Waarop we natuurlijk nog een uur mochten wachten tot de bagage opgehaald werd.

Nisse bedacht dat hij graag een bedankje voor Eefje de Visser wilde maken. Omdat zij zo mooi gezongen had, wilde hij ook graag een liedje voor haar zingen. Hij koos haar liedje ‘Hartslag’. Hier Eefje, voor jou.

23 reacties

Opgeslagen onder Uncategorized

23 Reacties op “Nisse zingt voor Eefje

  1. José

    Wat lief van Nisse!

    Ik heb helaas maar flarden Eefje meegekregen tussen het verschonen en wiegen van Koosje Jans die mee wilde zingen en tegelijkertijd het bos en al haar kleren bewaterde :)

  2. Keilief man. En Nisse, ik weet zeker dat jij later zanger wordt. En beroemd.

  3. Wien

    :D een dikke smile, ook voor de logjes hieronder :)

  4. martijn

    Als je snel kijkt lijkt het je man wel achter de piano…. mooie logjes weer over de wadden ;-)

  5. Wat prachtig gezongen!
    En met alle verhalen over Eefje word ik toch wel erg nieuwsgierig. *gaat eens op onderzoek uit*

    • sanneke

      Ben benieuwd wat je van haar vindt. En Nisse wilde heel graag zingen voor Eefje, maar vond ’t ook spannend. Dat hoor je wel aan ’t eind, gaat ie bijna de mist in, maar hij weet zich te herpakken.

  6. Een trouwere fan kun je niet hebben.

  7. Jeeeeetjemineetje Nisse!! Wat lief van je, dank je wel! En je zingt behoorlijk goed, volgens mij ben je erg muzikaal. Je tekening ligt hier bij me op tafel, die hang ik straks ergens op. Tot een volgende keer misschien. Veel liefs, Eefje

    • sanneke

      Wat goed, je hebt het gevonden! We hebben Nisse er meteen bij geroepen om je reactie voor te lezen en hij vindt het zo leuk dat je hem nu ook gehoord hebt en zijn tekening hebt. En welke cd stond er ondertussen op? Juist ja. Liefs van Nisse terug en ook van de rest van ons. Je vult ons huis met je mooie liedjes en dat is wel zo ontzettend fijn.

  8. Ha wat leuk: bestemmin bereikt :) !

  9. Wat super! En dan ook nog zo’n reactie. Wat heb je toch een gaaf gezin, San!

  10. Esther

    Dat van die pianist, dat was ook het eerste wat ik dacht :)

  11. Ik begin een zekere pianolerares heel goed te snappen……..erg mooi gezongen

  12. Roos

    Wat een heerlijk joch is Nisse toch! En zo mooi gezongen. Dit was mijn eerste kennismaking met de muziek van Eefje :-)

  13. Ik twijfel tussen schattig en stoer….
    Sowieso lief!

Geef een reactie

