15 jaar/ 8 jaar

De strandopgang op lopen, midden in de nacht, dat deden we 15 jaar geleden ook. Toen een eerste kus, nu de… eh… 3.785.895ste? Ik weet het niet. Wat ik wel weet was dat de afgelopen dag en nacht zo bijzonder waren dat ik er nu nog bijna niet van wil slapen. Wat wel moet, want straks volgt er weer zo’n bijzondere dag. Net bij ’t kampvuur op ’t strand, bij dEUS op het bospodium, vierden we dat we elkaar 15 jaar kennen, 8 jaar getrouwd zijn. En daarna zochten we onze fietsen weer op en reden over een duister eiland weer terug naar ons huisje, met een prachtige sterrenlucht boven ons. Ik zag nog een vallende ster, maar ik heb op het moment niets te wensen.

Rinke vlak voor we terug fietsen tegen het decor van Into the Great Wide Open.

7 reacties

Opgeslagen onder Uncategorized

7 Reacties op “15 jaar/ 8 jaar

  1. Gefeliciteerd met deze jubilea (of is het jubileums?, nee dat denk ik niet..)
    En voor vandaag en alle andere dagen weer zo’n mooie dag :-)

  2. MMmmmmm lieve San en Rinke, hiephiephoera voor jullie, de liefde spat van de foto’s en berichten af.

    En is het weer geen prachtEersteKusTrouwLiefdesKado!

  3. Dat zo’n dag dan ook precies zo uitpakt zoals je had gehoopt. GOED is dat.

    En gefeliciteerd! ;-D

  4. Wat fijn! Wadden in de zee…
    X

  5. Ik vind dat er op Vlieland een mooi feestje voor jullie gebouwd is!
    Wat was het heerlijk om er met zulke lieve mensen te zijn. Dan neem ik de gemiste bandjes wel op de koop toe!

Geef een reactie

