Wie doet er mee een potje verstoppertje?

Ja, die zee, die zee is hier natuurlijk fantastisch. Woeste golven, een Neeltje dat de eerste avond de zee al kuste. Met haar kleren aan, head first. Maar 1 duin over, dan zien we ‘m al, de zee. En dat is mooi, want ik houd zo van de zee.

Maar. Er is meer.

Achter ons huisje begint het bos. Een naaldbos. Ik dacht altijd dat ik niet van naaldbossen hield, maar dit bos bevalt me wel. Het ruist er zo lekker. Na het eten deden we er verstoppertje. Verstoppertje! Het was echt eeuwen geleden dat ik verstoppertje deed. Ik mocht eerst zoeken. Doen jullie mee?

Rennen dan! (En ja, met die gele schoenen aan moest ik me later ook nog verstoppen, maar gelukkig kan ik echt heel goed verstoppertje spelen, dus dat was geen probleem.

Waar oh waar? Wel goed kijken hè? Ziet u wat? Ik ook niet.

Vooral ook af en toe achterom kijken. Iemand?

Ha!

Kom maar te voorschijn, Jip en Gerco.

En wat hebben we daar? Een bosquirk!

Je hebt er ook die niet kunnen wachten tot ze gevonden zijn.

Met je neus in de dennennaalden... dat moet toch kriebelen.

Het gaat goed hè? We missen er nog maar één!

Als een boom een hand krijgt moet je op je hoede zijn.

Een Nisse!

Jee zeg, u bent echt goed! Allemaal gevonden! Maar goed ook, anders had Nisse in het bos moeten blijven slapen, ook zo zielig.

Wat mij betreft morgen weer!

13 reacties

Opgeslagen onder Uncategorized

13 Reacties op “Wie doet er mee een potje verstoppertje?

  1. Dat je zegt: Grote glimlach. Hier op het gezicht getoverd.

  2. Heeeerlijk, eerlijk waar…zo heerlijk dat ik ook lekker op ’t wad ga vertoeven, 2 nachtjes…2 eilanden verderop! Maar goed, dat is nog geen ITGWO….

    • sanneke

      Wat fijn, Siep! Ik geniet ook al ontzettend van gewoon op een eiland zijn, kan me nu nog niet voorstellen hoe het zal zijn met het festival er bij.

  3. Eline

    Ja, ik val hier hartstike in herhaling :-) Maar oei, wat ziet het er weer allemaal leuk, gezellig en fijn uit! Nu weer een halve week aan het werk, dus ben erg jaloers! Love the boots! Etc..You know ;-) #gaatnuechtietsdoenaanhetschijnbaarburgerlijklevenwatikleid;-)

  4. ik lig helemaal in een deuk om die foto van Neeltje… hahaha!!

  5. Ooooh, verstoppertje! Dat is lang geleden! :)

  6. Ik vond de naaldbossen op Ameland deze zomervakantie ook zo fijn. Maar een bosquirk kwam ik er helaas niet tegen :)!

  7. Nelleke

    Oh, die Neeltje. Ik ben zojuist weggesmolten!

  8. Haha, fantastische foto’s! Ben ik fijn toch nog een beetje op Vlieland geweest.

  9. Caroline

    Hahaha! Wat leuk! Ik *hartje* Neeltje. En jouw log. En jouw foto’s…
    Grote glimlach!

Geef een reactie

