ah nee, hè

En toen had de antibiotica niets uitgehaald. De ontsteking is nog even erg en ik voel me beroerd. Nieuwe antibiotica meegekregen en het advies bed te houden. Nu wil ik ook nergens anders zijn (al had ik liever gehad dat ik de ‘slaapkamer-opruim-klus niet voor deze week ingepland had, maar voor afgelopen week, maar helaas, niets aan te doen) dus dat komt wel goed uit. Wat minder goed uit komt is dat Rinke vandaag tot 21 uur moet werken. En morgen heel de dag. Best lastig als ik bed moet houden. En er een verdieping lager allemaal kinderen rondhupsen. Eentje mag ik er zo nog uit het kvd halen.

Ik hoop maar dat Rinke’s baas met z’n hand over z’n hart strijkt en Rinke zo naar huis komt. Wacht, hoor ik daar al een bekende fietsbel?

15 reacties

Opgeslagen onder Uncategorized

15 Reacties op “ah nee, hè

  1. Ik ben een stille lezer, geniet iedere keer weer van je blog. Wat schrijf je toch leuk en gezellig.
    Sterkte voor nu, gelukkig is Rinke thuis, komt het allemaal vast en zeker goed.

  2. Oh wat fijn, Rinke thuis. Snel uitzieken jij!

  3. Eline

    Laat je lekker verzorgen door Rinke! Veel beterschap!

  4. *stuurt wat gezondheid richting de Santenkraam*

  5. Mr Gloria

    Dinguh-dong!. Nurse Rinke to the rescue! Here he comes to save the day. Had ie ook z’n super hero cape om?
    Thumbs up voor de baas van Rinke! en voor Rinke zelf natuurlijk.

  6. Het zit je niet mee… Gelukkig is Rinke er! Beterschap!!!

  7. op dat bed ben ik jaloers, al de rest niet

Geef een reactie

