gevalletje jammer

Op een dag reageerde er een zekere Hnk op mijn weblog. Dat had grote gevolgen, want binnen de kortste keren werd duidelijk dat ik degene die schuil ging achter Hnk, Henk nogal mag. En niet alleen ik, de hele Santenkraam is gek op Henk. Hoort hij ook nog bij Nienke Bee! Hoe goed kan ’t zijn!

Henk heeft leuk werk. Bij Kink FM maakt hij het geweldige programma New Music. Als u ’t wilt horen zult u er wel een beetje snel bij moeten zijn, want de geldschieter van Kink FM trekt per 1 oktober de stekker uit heel Kink FM. Ik weet niet hoe veel handtekeningen lijken niet te mogen gaan baten, Kink FM houdt op te bestaan. Henk’s leuke werk dus ook. ‘Kom langs,’ zei Henk, krijgen jullie een rondleiding, mag je in de studio kijken. Nu kan ’t nog.’ Dus spraken wij af om 5 uur bij het centrum voor Beeld en Geluid.

Het is bijna 5 uur, we hadden nu Hilversum in moeten rijden. Maar ik zit niet in de auto, ik lig in bed. Balend dat ik niet eerder al naar de dokter ben gegaan voor wat ik al vermoedde dat een blaasontsteking was. Want nu is ’t inmiddels een heftige blaasontsteking. Met koorts en pijn en antibiotica waar ik eigenlijk niet zo happig op ben.

Dus. Jammer. Gelukkig zien we elkaar volgende week op Into the Great Wide Open!

Henk achter de microfoon, broer Wouter op visite in de studio.

15 reacties

Opgeslagen onder Uncategorized

15 Reacties op “gevalletje jammer

  1. HNK

    Nu kan je vanavond in bed heerlijk genieten van een Interpol special ;) We vinden vast wel een datum wanneer niemand ziek is!

  2. Snotdikke. Is er geen herkansing mogelijk..? Beterschap!!

  3. José

    Ksjjjt E. Coli ga jij eens even gauw wieberen uit de blaas van Sanneke!

    Echt balen want Henk live zien is altijd een feestje (dat hebben we zaterdag weer gemerkt).

  4. Nienke Bee

    Ik ben wel gegaan, ook al kan ik mijn eentje natuurlijk nooit het hele gat van de Santenkraam opvangen ;)

  5. Wien

    Balen! En ik ksjjjt met José mee, oprotten jij E. Coli!

  6. Ik hoop dat t inmiddels al n beetje beter gaat?!

  7. Joh, flink ziek? Beterschap San!

    • sanneke

      Ja, tamelijk. Ik dacht gisteren overdag dat ik ’t wel kon handelen, maar ’t viel uiteindelijk toch vies tegen. Gelukkig kan Neeltje vandaag naar het kvd, kan ik vandaag wat meer rust pakken.

  8. Ah…..BOE! Wat nou jammer. Wel voorzichtig hoor, met die blaasontsteking, moet wel over zijn volgende week! (hee: we zitten dus op dezelfde boot?)

    • sanneke

      Ja, wat een vooruitzicht, samen op de boot naar Vlie! Maar ik neem aan dat je dan liever niet met een spookje op de boot zit, dus ik doe hard mijn best beter te worden.

  9. Jee, da’s balen! Beterschap, joh!

    OT: bevalt WordPress een beetje?

  10. sanneke

    Ha Terrence, welkom hier. Dank je, en ja, ’t bevalt me heel goed!

Geef een reactie

