Feist versus Sanneke

Stel, je dochter ziet een foto van Leslie Feist in het logje hier onder en denkt dat jij het bent. En dat dat niet de eerste keer was dat de vergelijking gemaakt werd. Dan wordt het tijd om Feist te coveren.

Feist coveren hebt je niet zo 1, 2, 3, 4 gedaan, dat bleek wel, dat doe je toch het best in een heuse studio. Uitendelijk vonden we er een die voldeed. Ik zette mijn Feistste blik op en trainde ondertussen mijn buikspieren, mijn armspieren en mijn beenspieren. Rinke nam de camera ter hand en modelleerde me in de juiste positie. Wat zo ongeveer onmogelijk bleek. Waarschijnlijk hadden ze Feists arm gebroken voor het maken van deze foto. Ik kon Rinke er net van weerhouden dat ook bij mij te doen – bijna alles voor een mooie foto.

Nu had ik er natuurlijk Photoshop nog even op los kunnen laten om ‘m nog meer te laten lijken, maar ik heb ‘m maar puur natuur gehouden.

Feist versus Sanneke

En dan bent u vast ook nieuwsgierig naar de studio waar deze foto gemaakt werd.

de studio

37 reacties

Opgeslagen onder Uncategorized

37 Reacties op “Feist versus Sanneke

  1. hahahaaha. Ik vond je al leuk. Maar je word steeds leuker jij. :)

  2. Oeh, met een t, die word. Wordt dus. Au. :-)

  3. Haha, prachtig! Zo kun je inderdaad ook iets of iemand coveren, ja.

  4. hahaha, ik vind jullie zo grappig ;) op een goede manier.
    Gewoon besluiten om zoiets te gaan doen, ik vind het briljant!
    Super!

  5. Oh maar geweldig! En knap, heel knap!

  6. SupersSan!
    Kom ik gewoon naar jou en dan zing jij een Feistig moppie, wat nou Carre ;-)

  7. Haha geweldig!! Maar misschien heeft Feist er gewoon bij gestaan?

    • sanneke

      Dat zou best eens kunnen. Voor ons kon dat niet, omdat we een zwarte achtergrond nodig hadden (lap stof), met een stukje daarvoor een overhangend stof (jurk van mij) om de foto na te maken en dat kon ’t beste in het stapelbed. Maar ja, daar had ik niet echt veel ruimte (oftewel, ik zat met mijn hoofd klem tegen de lattenbodem van het bovenbed). :)

  8. Ha geweldig goed!!!!
    Ik weet waar de gelijkenis vooral in zit, jullie hebben dezelfde intense blik.

  9. Joh. I mean: joh. Ben ik even drie weken weg, is er vanalles veranderd! De Santenkraam is verhuisd, jij hebt gele docmartens en je bent ineens niet meer allergisch voor paarden?

    Hoi!
    I’m back.

  10. Heb je al een castingbureau gebeld? Je kunt zo als stand-in. Cd-tje er onder. Klaar! Verdien je vast genoeg om met iedereen die je lief is naar Carré te gaan….en uit eten…. en een maandje te hangen op Hawaii en…nog heel veel meer. O nee, je moet je dan eerst natuurlijk zelf nog in het zweet te werken op de planken. Kun je Rinke ook strikken voor begeleiding met de gitaar?

    • sanneke

      Zo assertief ben ik niet, Lehti, maar wat je voorstelt klinkt goed op zich! Alleen het peentjes zweten dat ze er achter komen dat er een bandje meeloopt… Nee, dan moet ik toch maar zelf zingen.

  11. ‘Nee, dan moet ik toch maar zelf zingen…’
    Dat wekt verwachtingen! Ideetje voor een volgende blogpost? Tja, als Novy haar eerste schreden op jongleergebied (in aanloop naar haar carrière in een rondreizend Frans circus) wereldkundig maakt, dan kun jij eigenlijk niet achterblijven met je zangtalent? :-)

  12. Haha, geweldig!
    En dat jullie dan ook die energie erin steken! Love that.

  13. Ik denk, dat als ik überhaupt met zo’n idee bij L aan zou komen, dat ie me voor gek zou verklaren. That’s why I love you guys!!

  14. haha lijkt goed! leuke clip ook, mooie choreografie!
    Is er trouwens een speciale reden dat er geen rss feed op je nieuwe log zit? nu kan ie niet in mijn feedreader… :-(

  15. Het betere zomeravondproject! :-D

  16. Janine

    Oh, wow! Het lijkt idd enorm! :-)
    (En ik heb je na mijn vakantie ook weer teruggevonden, hoera!)

    • sanneke

      ’t Is alleen dat Feist en ik een kilootje of 20 schelen schat ik. En mijn huid is donkerder dan de hare. En onze neuzen zijn heel verschillend. Maar toch… :) (En hoera!)

  17. HNK

    Geweldig!!! Net echt.

Geef een reactie

