How come you never go there

Ze komt naar Nederland, Feist. Feist met haar fijne stem, liedjes die me meenemen… en met een heel goed kapsel ook nog eens. Die Feist, die komt dus in oktober. In Carré. En ik dacht nog wel even dat ik daar misschien best wel in een loge zou kunnen gaan zitten met mijn lief en wie weet wel met Novy en Daan en Siep, maar nee, dat gaat niet gebeuren. Tsk, die prijzen… Volgens mij heb ik ook te lange benen voor Carré, de vorige keer wist ik niet waar ik ze moest laten in elk geval.

Ik denk dat de mensen die gaan beurtelings omver geblazen gaan worden en vol ontroering zullen luisteren, dan ga ik me maar gewoon verheugen op het nieuwe album dat ook in oktober uit komt.

En op iets anders dat misschien wel in oktober gaat gebeuren. Misschien ga ik dan wel heel wat verder dan Carré. Neem ik Feist gewoon mee op m’n Ipodje.

Hier alvast een voorproefje voor het nieuwe albums Metals. 

 

9 reacties

Opgeslagen onder Uncategorized

9 Reacties op “How come you never go there

  1. En dan moet ik even heel goed kijken of jij dat bent of zij. Ik heb voor de zekerheid maar even op afbeeldingen van Leslie Feist gegoogled. Op andere foto’s lijken jullie niet op elkaar, maar hier kan ze zo je zus zijn!

  2. Lieke

    Aargh. Was je maar student, dan kon je op de dag van de voorstelling op de wachtlijst en met flinke korting op de mooiste plekken zitten :-( (lang gewerkt, altijd de beste plekken over. Maar ook dan geen korting)

  3. Mr Gloria

    Feist mag mee!

Geef een reactie

