Lekker hangen

Wat is er nou lekkerder op vakantie dan een beetje hangen? Neeltje hing met Wolf en Loïs en Novy, Jip hing met Boas en Luna en Stippeltje, ik hing met Siep. We hingen bij een kampvuurtje, we hingen met uitzicht op een wei vol schaapjes, we hingen bij blogvriendin Daan in de tuin,die we al zo veel jaren van gezicht kenden, maar nog nooit eerder ontmoet hadden. We deden nog meer hoor, op vakantie, maar dat lome gevoel van een beetje in een hangmatje doezelen, dat houd ik graag nog even vast nu we weer thuis zijn.

Hangplek bij Daan in de tuin.

Novy in de hangmat met drie kleine peutertjes.
Soms heeft een hangmat ineens benen, heel bijzonder.
Neeltje, Jip, Luna en Boas in de tuin van Simone en Peter van Siepsfabriek, waar we
drie nachten op de oprit kampeerden in ons caravannetje.

Luna en Neeltje.
Siep, Boas, Jip en Stippeltje in de hangmat.
Zo lief…
En mocht je het toch een beetje koud krijgen in de hangmat,
dan zijn er altijd wel stoere mannen voorhanden om ’t vuur
aan te maken.
Kampvuur.
Siep en San hanging out.
Ja, zo krijg je mij wel gelukkig.
36 reacties

Opgeslagen onder Uncategorized

36 Reacties op “Lekker hangen

  1. Zooooo!!! Nieuw nieuw nieuw!
    Jullie hebben weer genoten lees ik.
    De hangjeugd.

    (geen blogger uiteindelijk?)

  2. sanneke

    Hé, Susy! Welkom! Ja, wat ik wil worden als ik groot ben: hangjeugd.

    En nee, geen blogger. Schijnen op ’t moment ook veel problemen mee te zijn, zelfs zo dat je er niet eens meer een nieuw blog aan kunt maken nu. Gelukkig heb ik op twitter een oud-leerling die op school ook altijd helpt met alles wat computer-gerelateerd is, die raadde me WordPress aan. Heeft de meeste toekomst en mogelijkheden. Dusss… ’t is nog wel even wennen.

  3. Wien

    Hee! Gefeliciteerd met de geboorte van dit nieuwe blog. Als iedereen hier komt buurten, went het vast snel. Ziet er heerlijk uit, een hangvakantie :)

  4. Woei, het is je gelukt!
    Leuk dat gehang, doe mij ook maar zo’n vakantie.

    Zelf gebruik ik trouwens ook wordpress (zie link) naar volle tevredenheid, dus als je nog een extra hulplijn nodig hebt, geef je maar een gil ;-)

  5. Wat heerlijk zo’n hangvakantie. Nu maar veel nagenieten dan!

  6. Extra hulplijnen heel handig? Je weet me te vinden…

    Voor zover de zakelijke mededelingen, dan nu over tot de orde van de dag: jippie, terug! En met zo veel herinneringen aan een mooie vakantie, opgeHANGen aan een fijn thema. Hangt de hangmat al in de tuin?

    • sanneke

      Tja, toch jammer dat wij in de tuin niet echt plek hebben voor een hangmat. En hulplijnen, ja, fijn. Ik moet er maar eens achter zien te komen hoe ’t komt dat sommige delen vetgedrukt verschijnen terwijl ik ze niet zo ingesteld heb voor zover ik weet.

      • Ik zie in je broncode zo snel niks apart. Neem aan dat je de vetgedrukte onderschriften bedoelt? Zal geheid een instelling in je CSS zijn (zoek dat maar eens uit; als je dat beheerst, kun je lekker los in je opmaak!).

  7. 'nelis

    Jaaa leuk! Ik denk dat het niet kunnen uploaden van foto’s ook voor mij de reden is geweest dat ik niet meer blog.. raar maar waar.
    Ontzettend veel plezier met je nieuwe blog San! xx

  8. Wat lekker dat hangen…..hmmmmm jammer dat het regent, maar goed; ik heb nog een dansje te oefenen! En het ziet er al leuk uit, ben benieuwd hoe dit zich verder zal ontwikkelen! Liefs Siep

    • sanneke

      Ja! Je dansje! Daar moest je toch de hangmat voor uit. Peter zal vast graag publiek zijn. En eh, ja, ik ben ook benieuwd hoe dit zich verder zal ontwikkelen, ben in elk geval blij dat ik weer een werkend weblog heb!

  9. Ik verhuis graag mee, om zo nu en dan een portie Santenkraam te halen!

  10. ziet er fijn uit! je nieuwe blogplek én de hangvakantie!

  11. Schrik om mijn hart..! Dacht even dat je er voor eens en altijd een punt achter had gezet, achter het bloggen, maar dus alleen een dikke punt achter je punt.nl-blog. Pwhjoe..!

    Hangen. Daar zijn vakanties voor. En hangmatten. En vrienden.

  12. Gelukkig, alleen maar een verhuizing. Ik was even bang dat de Santenkraam er mee zou gaan stoppen. Opluchting alom. Mooie foto’s van heerlijke hang-tijd.
    Een hangmat staat ook hier op de verlanglijst, maar misschien is het handiger als we eerst de tuin afmaken (of er wat van maken)

  13. my hangmat is your hangmat wanneer je maar wilt!!
    xxx

  14. Ik kom ook mee naar je nieuwe stek. Het begin is er, ziet er alvast mooi en strak uit! Wat een heerlijk gehang in de mat. Zo te zien hangt iedereen er graag in.

  15. José

    Joehoe, terug van vakantie, een nieuwe blogsite, een blogje en over een paar weken verder hangen op Vlie! Nu hoeft alleen de zon nog maar te gaan schijnen…

  16. Wat leuk !!!
    Hangende bloggers :D…..gezellie!

  17. Wil ik even kijken of er al wat bloggers terug zijn van vakantie, blijkt de hele Santenkraam plotseling te zijn verhuisd! En ik zie dat je dat spul van Novy maar meteen in één moeite mee hebt geüpload. Tja, dan kun je natuurlijk gedonder verwachten, hè. Twee bloggers in één klap (of zijn het er zelfs drie? of vier?), dat kan punt.nl natuurlijk niet aan. Dan móet je wel naar de wereldpers. Nu zonder gekheid, heel leuk hoor, al die mooie mensen bij elkaar. Geniet met volle teugen. Maar dat lijkt goed te komen.

  18. Ja hoor! Ik ben er gewoon weer bij, bij de nieuwe stek van de Santenkraam!
    Fijn dat jullie weer thuis zijn… ik had je gemist; zéker op twitter!
    Jullie vakantie was heerlijk zo te zien/lezen.
    Mooi!

    • sanneke

      Ja, we zijn er weer! Ik besloot de social media niet mee op vakantie te laten gaan, maar nu zijn we weer thuis en ben ik weer terug op twitter, FB en… Santenkraam 3!

  19. Joepie! Ik verhuis lekker mee. Al zal ik die leuke header van je oude blog wel nog even missen, geloof ik. Die vond ik super :-D. Maar ach, zolang Jip, Nisse en Neeltje en ‘den andere’ ook mee verhuist zijn,… zal ik me hier snel weer ‘thuis voelen’ :-D

  20. Euhm, kan dat hier ook zo, dat ik een mailtje krijg, als er weer iets nieuws uit je (digitale) pen is ‘ontsproten’? Was wel handig… :-)

  21. Daarvoor moet je een widget toevoegen aan bijv. je zijbalk. Hier lees je hoe je dat doet: http://en.support.wordpress.com/widgets/blog-subscription-widget/

  22. Nicolet

    ik deed het nog nooit hangen in de mat,maar ik zie dat ik dat nodig eens moet doen. Ziet er heerlijk uit

  23. Wat heerlijk al dat gehang! Ik heb wel twee hangmatten, maar maar een boom. Dus da’s wat onhandig.

Geef een reactie

